eerste week stage - Reisverslag uit Varde, Denemarken van JochemvanBeek - WaarBenJij.nu eerste week stage - Reisverslag uit Varde, Denemarken van JochemvanBeek - WaarBenJij.nu

eerste week stage

Blijf op de hoogte en volg

15 September 2016 | Denemarken, Varde

Het bedrijf waar stage loop is een familie bedrijf met 140 melkkoeien en bijbehorend jongvee. De eerste dag mocht ik uitslapen van de reis. daarna hebben we stro op zijn plaats gezet. daarna mocht ik gaan schudden om hooi te maken voor de kalfjes. tijdens het schudden nog een koppel reeën gezien die liepen door de gerst wat was een mooi gezicht.

Mijn eerste indruk is dat het land een mooi uitzicht heeft en de rust en ruimte die je hier hebt prachtig. je hebt van niemand geen last of onrust.

Het gezin is erg leuk met 3 jonge kinderen alle 3 jongens dat erg leuk. Het gezin bestaat uit Vader: Rene Reinerink en moeder: Pascalle Reinerink en hun 3 jongens Mart Thies en Huub. om mee te spelen en als je wat aan het doen bent wille ze graag helpen of mee rijden. eten en drinken doe ik in huis. slapen heb een kamer in de garage.

  • 20 September 2016 - 19:16

    Ad Van Tuyl:

    Hoi Jochem,

    Bij jullie thuis is er toch ook wel wat rust en ruimte... Maar een koppel reeen zie je daar niet of wel?
    Geniet van je stage en het leuke gezin en ik ben benieuwd naar de foto's.

    Groeten,
    Ad van Tuyl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Varde

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2016

6e week stage

11 Oktober 2016

5e week stage

11 Oktober 2016

4e week stage

28 September 2016

3e week stage

21 September 2016

2de week stage

Actief sinds 12 Sept. 2016
Verslag gelezen: 657
Totaal aantal bezoekers 5584

Voorgaande reizen:

12 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: