reis naar Denemarken - Reisverslag uit Varde, Denemarken van JochemvanBeek - WaarBenJij.nu reis naar Denemarken - Reisverslag uit Varde, Denemarken van JochemvanBeek - WaarBenJij.nu

reis naar Denemarken

Blijf op de hoogte en volg

13 September 2016 | Denemarken, Varde

Maandagochtend ben ik met de auto samen met Stijn vertrokken richting Denemarken. we zijn om 6 uur vertrokken en waren om half 3 op de het stage bedrijf van Stijn. tussen door hebben we een 3 kwartier pauze gehouden en getankt. de reis is goed verlopen. hebben we daar koffie gedronken en een korte rond leiding over het bedrijf. daarna ben ik verder gaan rijden naar me eigen stagebedrijf dat was nog anderhalf uur verder rijden. Daar was ik rond de klok van half 6. Ik kreeg gelijk een rondleiding van de kinderen over het bedrijf.

  • 13 September 2016 - 08:49

    Ad Van Tuyl:

    Hoi Jochem,

    Goed om te horen dat de reis samen met Stijn goed verlopen is. Geniet ervan en maak er een leerzame stage van.

    Groeten,
    Ad van Tuyl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Varde

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2016

6e week stage

11 Oktober 2016

5e week stage

11 Oktober 2016

4e week stage

28 September 2016

3e week stage

21 September 2016

2de week stage

Actief sinds 12 Sept. 2016
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 5593

Voorgaande reizen:

12 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: